Eredményes online kommunikáció: a profi honlapkészítés receptje

Honlapkészítés után jön a valódi feladat. A kommunikáció hatékonyságának tesztelése. Hatékony a honlap, vagy csak emészti a pénzt?

A sikeres értékesítéshez fel kell kutatni a potenciális vásárlót és rá kell venni, hogy tekintsen a honlapra. Merthogy a potenciális vevő a figyelmének épp hogy csak 10 százalékát használja. Hatékony pozicionálással a honlapkészítés sikere garantált. A mai modern korban az elektronikus eladás létfontosságú a sikerhez. Honlapkészítést ezért nem célszerű elhanyagolni. Merthogy az értékesítés egyik irdatlan bökkenője, hogy számos reklám éri a lehetséges fogyasztókat.

Honlapkészítésnél figyelembe kell venni, hogy a látogatók mennyi időt szánnak a reklámszöveg hasznosságának megítélésére. Ez nagyon minimális. Hiszen 0,25 másodperc alatt a lehetséges vevő már eldöntötte, hogy a weboldalon látottak hasznosak-e vagy sem. A weboldalon lehetőség van instant rendelésre, kapcsolat felvételre emailen vagy telefonon keresztül. A cselekvés-orientált honlapkészítés változik felettébb nyereségessé. Elengedhetetlen egy hatékony weboldal. A Honlapteszt honlapkészítés honlapon kereshető tipp. A weboldal az elején egy csábító főcímmel felkelti a lehetséges fogyasztó érdeklődését. Miután felkeltette a címsor lehetséges vevő érdeklődését, tovább fogja szemlélni a honlap tartalmát.

Forrás: honlapteszt.hu, 2017-12-11 18:44